تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
لباس خواب
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
هنگ درام
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
آسال تهویه قم
نسلی نو
وبینو قم
چاپ ساک دستی پارچه ای
وی رمان
ال تی پارت
دکوراسیون منزل
دکوراسیون اتاق پذیرایی
دکوراسیون آشپزخانه کوچک
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب
کابینت آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون اتاق نشیمن
چاپخانه قزوین
برسادیس
استارتاپ


با کسب و کار موفق آشنا شوید - معرفی شغل اسباب کشی | مشاغل برتر s

با کسب و کار موفق آشنا شوید - معرفی شغل اسباب کشی | مشاغل برتر

موضوعات
Category

ارشیو وبلاک
Archived blog

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 2
» بازديد ديروز : 4
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 5
» بازديد سال : 1
» بازديد کل : 293
» اعضا : 0
» مطالب : 43

معرفی شغل اسباب کشی | مشاغل برتر


تاریخ انتشار پست : 1399/5/3 بازدید : 30

شغل اسباب کشی یکی از مواردی می باشد که توانسته خود را در بین کسب و کارهای موفق جای بدهد. از این رو شرکت های مختلفی تاسیس شده اند که هدف از آن ها آسان تر کردن کار افراد در این زمینه است که از آن ها می توان به شرکت پالسین اشاره کرد. یک شرکت برای اینکه در این زمینه به موفقیت بالایی برسد نیازمند موارد بسیار گسترده ای می باشد تا بتواند قابلیت ها و توانایی های خودش را به متقاضیان به اثبات برساند. از این رو برای اینکه شما نیز بتوانید در این زمینه به موفقیت بالایی دست پیدا کنید، کافیست ادامه مطلب را دنبال کنید. از این رو تا انتهای معرفی این شغل همراه ما باشید.


داشتن مجوز اتحادیه؛ اولین قدم برای موفقیت در  شغل اسباب کشی


اولین و البته اصلی ترین کاری که باید آن را انجام دهید دریافت مجوز اتحادیه می باشد. در هر شغل و حرفه ای داشتن اعتبار زننده حرف اول می باشد. به همین علت به عنوان یک فاکتور اصلی شما باید به دنبال گرفتن مجوز از اتحادیه حمل و نقل باشید. این کار باعث خواهد شد تا بتوانید به فعالیت های خود به صورت طولانی مدت ادامه دهید. این مورد باعث خواهد شد تا بتوانید کار خودتان را بیمه کنید و با شرکت های مربوط در این زمینه قراردادهایی را امضا کنید.


مناطق تحت پوشش خود را گسترش دهید


یکی از مواردی که در شغل اسباب کشی باید به آن دقت زیادی را داشته باشید این است که تنها به یک منطقه محدود نشوید. به عنوان مثال کارهای خود را تنها در تهرانپارس انجام ندهید؛ چرا که مشخص نیست در روز چند نفر به اسباب کشی نیاز داشته باشند. هر چقدر دامنه کاری شما وسیع تر باشد به همان اندازه نیز احتمال موفقیتان بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال می توانید نمایندگی های مختلفی را در غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران و جنوب تهران تاسیس کنید و در صورت نیاز به افتتاح نمایندگی ها در دیگر شهرها نیز فکر کنید.

هر کاری ریسک پذیری مربوط به خود را نیاز دارد. شغل اسباب کشی نیز این قاعده مستثنی نمی باشد و اگر شما بتوانید تمامی اصول را رعایت کنید، می توانید به آینده شغلی بسیار بالایی دست پیدا کنید. پس این موضوع را فراموش نکنید و سعی کنید تمامی نقاط را در زیر نظر خود داشته باشید.


ایمنی وسایل مشتریانتان را تامین کنید


ایمنی از جمله موارد مهمی است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. هنگامی که افراد معمولی اقدام به اسباب کشی می کنند ممکن است بارها به وسیله ها و تجهیزات خود صدمه وارد کنند. از این رو ترجیح می دهند کارهای خود را به شرکت ها بسپارند تا از ایمنی آن ها خیالشان راحت شود. به همین دلیل شما نباید آن ها را دلسرد کنید و با اعزام نیروهای برتر آن ها را در این زمینه کمک کنید. هنگامی که قصد انجام باربری برای این افراد را دارید باید به موارد مختلفی توجه کنید که از آن ها می توان به موار زیر اشاره داشت:

·         کارتن و جعبه های مخصوص را برای انجام عملیات باربری تهیه کنید.

·         لوازم خانه و یا ساختمان را در یک کارتن قرار دهید و آن ها را با چسب های محکم، سلفون و در نهایت نایلون های حباب دار به خوبی بسته بندی کنید.

·         بر روی هر کدام از جعبه ها اطلاعات مهم را یاداشت کنید و به شکستنی بودن آن ها حتما اشاره نمایید.

·         با دقت وسیله ها را به داخل کامیون های مخصول انتقال دهید.

·         از راننده های خوبی بهره مند باشید تا وسیله ها را تا مقصد سالم برسانند.

·         در نهایت بعد از رسیدن به مکان مورد نظر تمامی وسیله ها را با احتیاط بسیار به داخل ساختمان انقال دهید و به طور کاکلا منظم آن ها را سازمان دهی کنید.



از مشاوره دادن غافل نشوید


از آنجایی که شما تازه کار خود را شروع کرده اید شاید افراد نتوانند آنطور که باید به شما اطمینان کنند و یا در جهات و زمینه های مختلف نیاز به مشاوره از سمت شما داشته باشند. به همین علت شما باید بتوانید به خوبی از پس این موضوع بر بیاید. شماره های مختلفی را تنها برای مشاوره دادن در نظر بگیرید. از سابقه کاری خود با آن ها حرف بزنید و بیمه دار بودنتان را با آن ها مطرح کنید. طریقه اسباب کشی را برای آن ها شرح دهید تا خیال آن ها از بابت هر چیزی راحت باشد.


کارگران حرفه ای را فراموش نکنید


شغل اسباب کشی از جمله حرفه هایی می باشد که نیازمند رعایت بسیاری از نکات است. در این زمینه و برای موفقیت شما کارگران حرف اول را می زنند. از این رو باید حرفه ای ترین کارگران را به استخدام خود در بیاورید تا بتوانند بهترین عملکرد را از خود در حین کار نشان دهند. این افراد نه تنها باید بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند بلکه باید از رفتار و اخلاق خوبی بهره مند باشند تا بتوانند دیگران را به سمت خود جذب کنند و حس رضایت را در دل مشتریان شما افزایش دهند.


زمان سرویس دهی را همه روزی کنید


اسباب کشی و باربری مواردی هستند که تعطیلی نمی شناسند و افراد در شرایط مختلفی باید آن ها را به انجام برسانند. از این رو برای اینکه بتوانید کاری کنید تا افراد همیشه بر روی کمک شما حساب باز کنند بهترین راهکاری که در پیش روی شما قرار داده شده است این است که خدمات خود را همه روزه و حتی در روزهای تعطیل کنید. همچنین می توانید به صورت 24 ساعته و شبانه روز ارائه دهنده خدمات خود باشید.


سخن آخر


در این مطلب به بررسی شغل اسباب کشی پرداخته شد. این شغل نکات بسیار ریز و مهمی را به خود اختصاص داده است و لازمه موفقیت در آن رعایت کردن تمامی موضوعات است. از این رو برای رونق دادن به کسب و کار خود و یا گسترش آن توجه به تمامی آن ها را در اولویت خود قرار دهید. سعی کنید از کارگرانی استفاده کنید که حرفه ای باشند و بتوانند به صورت 24 ساعته از خود خدمات مختلفی را با روی باز ارائه دهند.

 

دسته :
برچست ها :
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
printlotus
printlotus در تاریخ 12:03 ساعت 12:03 گفته :
https://wbar.ir
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد