تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
لباس خواب
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
هنگ درام
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
آسال تهویه قم
نسلی نو
وبینو قم
چاپ ساک دستی پارچه ای
وی رمان
ال تی پارت
دکوراسیون منزل
دکوراسیون اتاق پذیرایی
دکوراسیون آشپزخانه کوچک
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب
کابینت آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون اتاق نشیمن
چاپخانه قزوین
برسادیس
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی


با کسب و کار موفق آشنا شوید - چگونه در کار مورد احترام و موفقیت قرار گیریم؟ | سری دوم s

با کسب و کار موفق آشنا شوید - چگونه در کار مورد احترام و موفقیت قرار گیریم؟ | سری دوم

موضوعات
Category

ارشیو وبلاک
Archived blog

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 2
» بازديد ديروز : 4
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 5
» بازديد سال : 1
» بازديد کل : 293
» اعضا : 0
» مطالب : 43

درست قبل از شروع یک کار ، به موسیقی گوش دهید

شاید فکر کنید گوش دادن به موسیقی به شما کمک می کند کارهای سریعتر انجام شود ، اما در حقیقت تحقیقات نشان می دهد که شما را در بیشتر کارها کمتر تولید می کند. به عنوان مثال ، یک مطالعه در سال 2010 نشان داد که افراد هنگام گوش دادن به موسیقی در پس زمینه ، در مقایسه با زمانی که در سکوت کار می کردند ، در انجام یک حافظه عملکرد بدتری داشتند.


به گفته دانیل لویتین ، متخصص علوم اعصاب و نوازنده ، شرط بهتر این است که 10 تا 15 دقیقه قبل از فرود آمدن به کار موسیقی گوش دهید ، بنابراین آرام باشید و روحیه خوبی داشته باشید.

با همکاران یک ناهار بخورید

در یک نظرسنجی مشخص شد که 80٪ از کارگران ناهار را در میزهای خود می خورند.


و با این وجود قدم زدن در خارج ، حتی برای 15 تا 30 دقیقه ، در طول استراحت ناهار می تواند مفید باشد. به عنوان یک استاد دانشگاه کالیفرنیا ، دانشکده مدیریت دیویس فارغ التحصیل NPR گفت: "ما می دانیم که وقتی افراد تغییر محیط خود می دهند ، خلاقیت و نوآوری اتفاق می افتد و به خصوص وقتی خود را در معرض محیط طبیعی قرار می دهند ، به یک محیط طبیعی."


در همین حال ، یک مطالعه در سال 2015 نشان داد که خوردن ناهار با همکاران می تواند عملکرد تیم را تقویت کند. به طور خاص ، آتش نشانانی که با هم غذا تهیه می کردند و می خوردند ، رفتار تعاونی بیشتری نشان دادند.


یک مربی همکار پیدا کنید


مدیر شما نباید تنها شخصی باشد که می تواند به شما بازخورد بدهد.


به گفته سوزان بیتس ، مدیر عامل شرکت ارتباطات بیتس و نویسنده کتاب جدید "همه رهبری که می توانید باشید" ، رهبران موفق غالباً دارای مربیان همکار یا همکارهایی هستند که مرتباً با آنها بازخورد می کنند. بیتس می گوید داشتن یک مربی همتای می تواند به شما کمک کند سریعتر در سازمان خود رشد کنید.


او توصیه می کند شخصی را انتخاب کنید که در یک سازمان یا مشاغل مختلف در سازمان شما کار می کند. حتی اگر با آن شخص در یک پروژه متقابل یا بین بخش کار کرده باشید ، حتی بهتر است.


در همین حال ، سیمون سینک ، نویسنده پرفروش می گوید که موفق ترین رهبران یک "دوست" دارند ، یا شخصی که به رهبری نیز آرزو دارد. رفقا به طور مرتب دانش و مشاوره را مبادله می كنند تا همدیگر را از گرفتاری ثروت و شهرت گرفتار نكنند.



از تیم خود برای بازخورد بخواهید

فراموش نکنید که بخواهید از افرادی که نسبت به شما خردسال هستند بازخورد بخواهید.


کیم اسکات ، مجری سابق گوگل و اپل ، و نویسنده کتاب "Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss بدون از دست دادن بشریت" ، توصیه می کند از گزارشات خود بپرسید ، "آیا کاری هست که بتوانم انجام دهم یا انجام این کار را متوقف کنم. با من کار کنی؟ "


سپس - و این قسمت سخت است - شش ثانیه بیصدا صبر کنید. کارمندان شما باید فقط با کمی انتقاد سازنده روبرو شوند تا اوضاع را کمرنگ تر جلوه دهد.


در یک جلسه صحبت کنید


بله ، می تواند ترسناک باشد - اما آن را پرداخت می کند.


جنا لیونز ، رئیس جمهور پیشین و مدیر اجرایی خلاق شرکت J.Crew Group ، به موتو گفت كه او از كارمندانی كه صحبت می كنند و عقاید خود را ابراز می كنند ، تحت تأثیر قرار گرفته است.


وی گفت: "من فهم نیستم كه اگر شخص در گفتگو نپیوندد ، كجا ایستاده است."


"نظرات برای کسانی که در گوشه و کنار گوشه نگهداری می شوند محفوظ نیست. صدای خود را بیابید ، و اطمینان حاصل کنید که ورودی خود را متعادل کنید ؛ شما باید تقریباً به همان اندازه از حمایت های دیگران با انتقاد متفکرانه و سازنده حمایت کنید و هرگز از ترساندن ایده خود نترسید. لیون گفت: "همه ما چیزهای خوبی داریم و همه بد هم داریم."



به آخر روز ، آنچه را که به دست آورده اید تأمل کنید

ساده تر از چیزی است که فکر می کنید.


یک مقاله کار در سال 2014 از محققان دانشکده بازرگانی هاروارد و جاهای دیگر نشان داد که 15 دقیقه نوشتن تأمل کافی است تا شما را در کار موفق تر کند.


در یک مطالعه ، کارمندان یک شرکت برون سپاری هندی 15 دقیقه آخر روز کاری را گذراندند که یا به آموزش های بعدی یا نوشتن بپردازند و درباره آنچه در آن روز آموخته اند ، تأمل کنند. نتایج نشان داد که گروه دوم در ارزیابی نهایی 23٪ بهتر عمل کرده است.


یکی از نویسندگان این مطالعه قبلاً به Business Insider گفت: "در مطالعه میدانی ، ما از مردم می خواستیم که کمتر کار کنند." "این ضد انعطاف پذیر است ، زیرا فکر می کنید می خواهید از این 15 دقیقه برای ادامه کار استفاده کنید ، اما در واقع منجر به عملکرد می شود."


روز کاری زیر را برنامه ریزی کنید...

دسته :
برچست ها :
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد