با کسب و کار موفق آشنا شوید - آرشیو 1399/5

موضوعات
Category

ارشیو وبلاک
Archived blog

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 2
» بازديد ديروز : 4
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 5
» بازديد سال : 1
» بازديد کل : 293
» اعضا : 0
» مطالب : 43

معرفی شغل مامایی در کسب و کار موفق | سری اول


تاریخ انتشار پست : 1399/5/31 بازدید : 0

توضیحات شغلی ماما

مادر بودن بودن چیزی بیشتر از فقط نگهداری از نوزادان است - شما یک متخصص در مراقبت از زنان در دوران بارداری ، زایمان و بعد از تولد هستید.


شما با زنان ، خانواده های آنها و سایر متخصصان بهداشت در شغل پاداش کار خواهید کرد که در آن دو روز یکسان نخواهد بود و از طریق آن شما به یک حرفه ای بسیار ماهر و بدنبال تبدیل خواهید شد.

ماما چیست؟

کار با زنان و خانواده ها در دوران بارداری ، زایمان و بعد از تولد ، کار ماما برخلاف اکثر حرفه های مراقبت های بهداشتی است. اگر نسبت به مراقبت بسیار زیاد و حمایت از زنان و مادران احساس شدید می کنید ، این می تواند یک کار ایده آل برای شما باشد.


بر خلاف پرستاری ، شما به طور معمول از افرادی مراقبت خواهید کرد که به جای بیماری مریض باشند و جزئی از مهمترین لحظات زندگی بیماران شما باشند.


شما یاد می گیرید که چگونه یک بارداری عادی ، زایمان و زایمان را کنترل و مراقبت کنید - و چه کاری را انجام دهید یا وقتی همه چیز از هنجار منحرف شود به چه کسی روی آورید.


این نقش انعطاف پذیر فرصت هایی را برای تخصص یا عمومی بودن ، پیگیری علایق تحقیق یا حرکت به تدریس - بدون از دست دادن گزینه بازگشت به عمل بالینی فراهم می کند. می توانید در تنظیمات مختلفی کار کنید - که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.


ماماها مورد تقاضا هستند اما دوره های آموزشی بیش از حد مشترک هستند ، بنابراین به احتمال زیاد به مدارک تحصیلی خوبی و شواهد قوی در مورد تعهد شما در مراقبت از دیگران احتیاج دارید.


ممکن است شما از قبل در مورد کار و مطالعه قبلی موارد لازم را داشته باشید اما با کمک متخصصان ما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید خود را به بهترین وجه برای نقش یک ماما آماده کنید و شانس خود را برای گرفتن آموزش مناسب در همان زمان افزایش دهید.


ماما چه کاری انجام می دهد؟

وظایف اصلی یک ماما شامل مراقبت از زنان در دوران بارداری و زایمان و ارائه مراقبت های بعد از زایمان تا یک نقطه خاص پس از تولد است. ماماها نقش مهمی در آماده سازی زنان برای زایمان و همچنین کمک به حفظ سلامتی خود در دوران بارداری دارند.


انتظار می رود که همواره یک ماما به عنوان یک وکیل مدافع زنان در مراقبت از خود عمل کند و به اطمینان حاصل شود که آنها قادر به تصمیم گیری آگاهانه در مورد بارداری و زایمان خود هستند و تصمیمات چالش برانگیز را که توسط متخصصان بهداشت و درمان گرفته شده در هر جا که لازم باشد اتخاذ می کنند.


شما همچنین مسئولیت های بهداشت عمومی و فرصتی برای بهبود سلامت و رفاه عمومی دارید. برای نوزاد ، شما ممکن است اولین تماس آنها با خدمات درمانی باشد ، بنابراین این یک لحظه مهم از نظر تجربه آنها در زمینه مراقبت های بهداشتی است.


شما متخصص در مورد بارداری و زایمان طبیعی به نظر می رسد ، اما مهارت ها و تجربه نیازهای بهداشتی پیچیده تری را توسعه داده و می توانید در زمینه هایی مانند سلامت روان یا زایمان های متعدد متخصص شوید.


ممکن است شما نسبت به سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی تصمیم بیشتری برای تصمیم گیری داشته باشید و در صورت انحراف حاملگی از آنچه عادی است ممکن است پزشک را درگیر کنید. این بدان معناست که شما به احتمال زیاد تماس اصلی مراقبت های بهداشتی و متخصص زنان در مراقبت های خود خواهید بود. در بخش های دیگر و در تخصص خاصی از شما خواسته می شود به عنوان بخشی از تیم های چند رشته ای ، از جمله ، به مناسبت ، خدمات اجتماعی و خانوادگی فعالیت کنید.


کار می تواند از نظر احساسی و جسمی شدید باشد. به عنوان مثال بسته به جایی که ساعات کار شما می باشد طولانی و مبتنی بر تغییر است و یا بیشتر شبیه به "ساعت کار" است و به عنوان مثال سهمیه در هنگام زایمان برای تولد شما در نظر گرفته می شود.

از طریق کار خود با زنان و خانواده هایی با پیش زمینه ها و جوامع مختلف روابط و روابط برقرار خواهید کرد. به همین ترتیب ، علاوه بر اینکه از همکاری با افراد لذت می برید ، باید بتوانید با افرادی از فرهنگ ها و شرایط مختلف ارتباط برقرار کرده و بدون در نظر گرفتن وضعیتی که در آن قرار دارید همدلی نشان دهید.


شما معمولاً در یک بیمارستان یا در جامعه کار خواهید کرد ، اما می توانید توسط خیریه ها ، سازمان های غیردولتی یا خصوصی بکار گرفته شوید. جایی که کار می کنید بر مدت زمانی که برای مراقبت از دوران بارداری ، زایمان یا زایمان اختصاص می دهید و اینکه آیا با گروه های زن یا یک به یک کار می کنید تأثیر می گذارد.


چشم انداز شغلی خوب است - ماماها ثبت نام کرده تقاضا می شوند - و می توانید با داشتن تجربه و مدارک اضافی به نقش های بالینی ، نقش و نقش متخصص در مدیریت و آموزش پیشرفت کنید.

دسته : ,
برچست ها :

ایده های برتر برای راه اندازی کسب و کار موفق


تاریخ انتشار پست : 1399/5/30 بازدید : 1

9. DOG WALKING

تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد


واکرهای سگ یک یا چند بار در روز ، به صورت جداگانه و یا در گروههای کوچک ، برای مشروطه روزانه خود مضرات می کنند. در برخی از شهرها در سراسر ایالات متحده ، مانند نیویورک ، سگ زدن به تنهایی می تواند یک تجارت پررونق باشد. اما در واقع بیشتر برای واگن های سگ ارائه خدمات اضافی از جمله بازی با و تغذیه حیوانات خانگی ، آوردن روزنامه ها و نامه ها و روشن و خاموش کردن چراغ ها بسیار رایج است.


این را بخوانید: تجارت خود را با حیوانات خانگی شروع کنید و موارد دیگر را توسط کارآفرین پرس و آیلین اف. ساندلین | آمازون | eBooks.com | بارنز و نوبل


10. EBAY دستیار


آیا مواردی دارید که در اطراف خانه شما کمین می کند که بتوانید در eBay بفروشید؟ قیمت سؤال خود را بفهمید و تصمیم بگیرید که آن را حراج کنید یا آن را در فروشگاه eBay خود قرار دهید. سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید حداقل پیشنهاد دهید و چه مدت می خواهید حراج ادامه یابد. شما می خواهید برای استفاده از معاملات ، یک حساب PayPal ایجاد کنید. وب سایت eBay تمام اطلاعاتی را که باید بدانید برای پیشرفت و کار با یک تجارت الکترونیکی فراهم می کند. Chatbots روشهای جدید خلاقانه ای را برای کمک به مشاغل با این عملکردها ارائه می دهد.

11. خدمات ویراستاری

امکان گسترش دارد


در اینجا برخی از خدمات سرمقاله ای که می توانید از آرامش در خانه خود ارائه دهید ، آورده شده است:


ویرایش کپی. اینجاست که بررسی واقعیت انجام می شود ، و در آنجا خطاهای دستوری ، سبکی و تایپی ثبت می شوند.

نسخه برداری این آخرین توقف برای قطعه "به پایان رسیده" است. تصحیح كننده اطمینان حاصل می كند كه تغییرات كپی شده به درستی انجام شده و هیچ خطای جدیدی در این فرآیند ایجاد نشده است.

نمایه سازی دوره های نمایه سازی در دسترس است و می توانید نرم افزار نمایه سازی را دریافت کنید.

ویرایش توسعه. ویرایشگر توسعه با یک نسخه خطی در مورد چیزهای بزرگ مانند موضوعات مربوط به سازمان و محتوا کار می کند.

دکترای کتاب. این یک سرویس تحریریه است که برای نسخه های خطی نوشته شده توسط کارشناسان ارائه شده است. آنها یک نسخه خطی را به بهترین شکل ممکن تهیه می کنند و سپس یک پزشک کتاب آنرا به شکل چاپ می کند.

نوشتن داستان شما به عنوان یک نویسنده ارواح ، شما واقعاً تحقیق را انجام می دهید و کتاب را می نویسید و نام شخص دیگری به عنوان نویسنده در آن ضمیمه شده است.

نوشتن مقاله همچنین به عنوان نوشتن تجارت شناخته می شود ، این نوشتن است که باعث ارتقاء یک محصول یا یک سرویس می شود.

کتاب نویسی آیا شما در کاری حرفه ای مانند حسابداری یا تزئینات داخلی تخصص دارید؟ یا شخصاً مثل بافندگی؟ چرا کتابی در مورد آن نمی نویسیم؟

مقاله نویسی مجله. مجلات و روزنامه ها راهی عالی برای انتشار مقاله شما قبل از پرداختن به وظیفه دلهره آور نوشتن یک کتاب کل هستند.

ارائه دهنده محتوای صفحه وب تهیه محتوا برای یک وب سایت روش خوبی برای نوشتن پول است.

دسته : ,
برچست ها :

7 ایده تجاری برای کسب و کار موفق


تاریخ انتشار پست : 1399/5/21 بازدید : 3


این مقاله از 7 مشاغل مبتنی بر خانه Surefire که می توانید برای آنها زیر 5،000 دلار و سایر کتاب های منبع عالی منتشر شده توسط Entertainur Press ، گزیده شده است.


امروز ، ده‌ها هزار نفر به دلایل خوب در حال شروع کار خود هستند. به طور متوسط ​​، مردم می توانند انتظار داشته باشند که در طول زندگی کاری خود دو یا سه شغل داشته باشند. افرادی که یک حرفه را ترک می کنند اغلب در مورد حرکت دوم یا سوم حرفه ای خود فکر می کنند که می توانند از خانه خودشان فرار کنند. خبر خوب: شروع مشاغل مستقر در خانه تقریباً در دسترس هر کسی است که بخواهد ریسک کند و به سختی کار کند ، مانند یکسری ایده های کم هزینه دیگر.


1. حسابدار

تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد


یک سلیقه ایجاد کنید که خدمات خود را شرح دهد. قبل از انجام این کار ، شما باید بدانید که این سرویس ها چه خواهند بود. آیا می خواهید به سادگی حسابداری را برای یک تجارت کوچک انجام دهید؟ یک سطح حسابداری بیشتر درگیر این خواهد بود که بسته به نیازهای شغلی ، ترازنامه ، صورتهای درآمدی و سایر گزارشهای مالی را به صورت ماهانه ، سه ماهه و / یا سالانه تهیه کنید. سایر تخصص ها می توانند شامل حسابداری مالیاتی ، حوزه عظیمی از کار بالقوه باشند.


2. تعمیرات بیسیکل


در بسیاری از مناطق کشور ، این تجارت تمایل به فصلی دارد ، اما می توانید راه هایی در این زمینه پیدا کنید. بعد از انجام تنظیم تنظیمات و هرگونه تعمیر مورد نیاز روی آنها ، یک واحد انبار را اجاره کنید و دوچرخه مردم را در طول زمستان ذخیره کنید. اگر می خواهید به wannabes لنس آرمسترانگ بپردازید ، می توانید در تمام طول سال شغلی داشته باشید. این دوچرخه سواران مسابقه ای از طریق برف ، برف و تاریکی شب تمرین می کنند. برخی از آنها با دوچرخه خود کار می کنند ، اما بسیاری از آنها این کار را نمی کنند ، بنابراین می توانید در تمام سال مشاغل خود را بدست آورید. و اگر ساعت های فروشگاه های شنبه را حفظ می کنید ، می توانید مطمئن باشید که گروهی از علاقه مندان برای صحبت در مورد همه چیز در دوچرخه سواری به آنجا می آیند.


3. تمیز کردن قایق

تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد


قایق هایی که برای زمستان یا حتی فقط برای تعمیرات اواسط فصل از آب خارج می شوند ، نیاز به تمیز کردن پوسته دارند. و بسته به نوع قایق ، زمان مناسبی است که هر چیز دیگری را نیز تمیز کنید - عرشه ها ، محله های خواب ، سر و نگهدارنده. با نزدیک شدن به خانه هایی که دارای یک قایق در حیاط هستند شروع کنید. یا شما می توانید خدمات خود را به مارینا بازاریابی کنید تا با شما قرارداد ببندند تا قایق تمیز کننده ای را که به مشتریان ارائه می دهید انجام دهید.


4. خدمات برنامه ریزی تجاری

امکان گسترش دارد


یک برنامه تجاری سوپ به آجیل ، شامل تحقیقات بازار ، روایت برنامه تجاری و صورت های مالی ارائه دهید. هزینه خود را در حدود اصلی برنامه ریزی کنید که مشتری بخواهد و دیگران را به عنوان خدمات اضافی ارائه دهد. شما می توانید یک پرونده الکترونیکی را به مشتریان ارائه دهید و به آنها اجازه دهید آن را از آنجا بگیرند ، یا می توانید برنامه کاری خود را در پرونده نگه دارید و هر زمان که لازم باشد خدمات ترفند آن را ارائه دهید. از نمونه های برنامه های تجاری برای نشان دادن مشتری استفاده کنید - و مطمئن شوید که موارد شخصی خود را نیز شامل می شود!


5- راننده مشترک


پرداخت هزینه رانندگی در وقت آزاد راه بسیار خوبی برای کسب درآمد اضافی است. این به احتمال زیاد جایگزین بازپرداخت تمام وقت نمی شود بلکه می تواند یک جریان درآمد اضافی سودآور باشد. به گفته نرد والت ، در اینجا شکاف درآمدی وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید: "برای درآمد سالانه 50،000 دلار ، میانگین راننده Uber باید هر هفته 60.21 سوار را فراهم کند ، در حالی که افرادی که برای لیفت کار می کنند باید 83.76 سوار در هفته بدهند. ، و رانندگان Sidecar باید در مدت یک هفته 72.03 سوار ارائه دهند. "


6. خدمات پاکسازی


جهات زیادی وجود دارد که می توانید این تجارت را انجام دهید. اگر می خواهید در ساعاتی کار کنید که هیچ کس دیگری این کار را نکند ، می توانید روی مشتری های دفتر تمرکز کنید. شما می توانید روی مشاغل خرده فروشی متمرکز شوید و مشتریان خود را در یک یا دو بلوک حفظ کنید. رستوران ها نیاز به تمیز کردن کامل روزانه دارند و می توانند منبع خوبی برای مشتری ثابت باشند. شاید شما بیشتر به تمیز کردن خانه علاقه مند باشید. در بسیاری از مواقع با خدمات تمیز کردن ، مجبور نیستید مبلغ زیادی را صرف تبلیغات یا بازاریابی کنید ، زیرا مشتریان شما از طریق دهان به دهان می آیند.

7. برنامه ریز مهمانی کودکان

مشاغل جشن تولد کودکان یک صنعت چند میلیون دلاری است ، به طور متوسط ​​آمریکایی برای هر مهمانی 500 دلار هزینه می کند. کتاب Start Your Own Kid Business-Focused Business به شما می گوید همه چیزهایی را که باید بدانید برای بدست آوردن فرزند خود در این زمینه است: از هزینه های بیمه گرفته تا انتخاب مواد غذایی و آشامیدنی گرفته تا تنظیم سرگرمی های فراموش نشدنی که باعث می شود لبخندهای زیادی داشته باشید و تعداد زیادی مراجعه کننده از مشتریان خوشحال می شوید .

دسته : ,
برچست ها :

راه اندازی کافی شاپ در کسب و کار موفق (بخش دوم)


تاریخ انتشار پست : 1399/5/19 بازدید : 3

طرح کف کافه خود را بصورت آنلاین طراحی کنید

در اینجا چند وب سایت رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای شروع برنامه ریزی خود استفاده کنید. پس از تهیه طرح اولیه روی کاغذ ، آنلاین شوید و آن را به واقعیت تبدیل کنید.


Autodesk Homestyler (رایگان): این احتمالاً گزینه مورد علاقه من است. می توانید یا از ابتدا طراحی کف خود را شروع کنید یا از یک گالری از طرح ها انتخاب کنید تا با ظاهر و احساس خود شخصی سازی کنید. در حقیقت ، حتی گزینه ای برای آزمایش محصولات و مارک های دنیای واقعی نیز وجود دارد. وقتی کارتان تمام شد ، می توانید طرح را به عنوان بخشی از فرآیند برنامه ریزی خود به اشتراک بگذارید. حتی می تواند به عنوان بخشی از زمینه شما برای سرمایه گذاران بالقوه استفاده شود.


Floorplanner: این نرم افزار تمیز و ساده برای استفاده است و دارای مبلمان زیادی برای کشیدن و رها کردن و سایر موارد برای تکمیل طرح شما می باشد. این امکان را برای تجسم 2-D و 3-D از طرح های شما فراهم می کند و در صورت لزوم می توانید به راحتی چاپ کنید.


گلیفی: اگرچه ممکن است راه حل برنامه رفتن به کف نباشد ، من به هر حال گلیفی را در این لیست گنجانده ام ، به دلیل اینکه این یک نمودار و برنامه فلوچارت شناخته شده است. اگر قبلاً از آن استفاده کرده اید ، ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید تا منحنی یادگیری را به حداقل برسانید و درست به سمت طراحی بروید. در حالی که در آن هستید ، حتی می توانید تجزیه و تحلیل SWOT خود را ترسیم کنید.


4- یک حسابدار استخدام کنید

ویلسون می گوید یکی از بهترین توصیه هایی که وی می تواند یک صاحب کافی شاپ جدید ارائه دهد این است که کتاب های خود را به یک حسابدار تبدیل کنید. گذشته از گذراندن وقت با ارزش از تجارت ، داشتن یک متخصص شماره به نفع شماست.


ویلسون می گوید: "شما به همان اندازه که ممکن است لازم باشد ، سخت نیستید." "به علاوه ، شما فرضیاتی را انجام می دهید که یک حسابدار نمی کند."


در واقعیت ، حسابدار شما واقعاً مشاور مشاغل کوچک شماست. اطمینان حاصل کنید که شخصی را پیدا کرده اید که به شما ایمان داشته باشد و می تواند در تحقق اهداف تجاری شما کمک کند. اگر بلافاصله نمی توانید یک حسابدار استخدام کنید ، می توانید به گزینه آنلاین مانند QuickBooks نیز مراجعه کنید. فایده نرم افزار حسابداری آنلاین این است که شما به طور مستقیم به امور مالی روزمره تجارت خود خواهید رسید. به عنوان یک مزیت اضافی ، این برنامه مستقیماً با نرم افزار برنامه ریزی مشاغل LivePlan ادغام می شود و به شما امکان می دهد پیش بینی ها و واقعیت ها را بطور فعال مقایسه کنید.


هر دو گزینه خوبی برای مدیریت امور مالی شما هستند و تصمیم گیری کاملاً به وضعیت و سطح تخصص شما بستگی دارد.


5- تأمین بودجه از منابع محلی

پیدا کردن بودجه راه اندازی برای کافی شاپ می تواند مشکل باشد. رنسون پیشنهاد می کند ابتدا با دوستان و خانواده خود در مورد سرمایه گذاری در کافی شاپ خود صحبت کنید. یک برنامه تجاری خوب برای آنها ارائه کنید و از آنها بخواهید که در تجارت شما سرمایه گذاری کنند.


اگر بودجه از طریق خانواده شما گزینه ای نیست ، یا اگر نیاز به پول بیشتری نسبت به تأمین خانواده خود دارید ، رانسون پیشنهاد می کند گزینه های وام محلی را جستجو کنید. در برخی موارد ، شهرها برای جبران هزینه ها ، برنامه های کمک شغلی ارائه می دهند. وام تحت حمایت SBA را در نظر بگیرید یا ببینید که یک بانک محلی یا اتحادیه اعتباری گزینه ای است. به خاطر داشته باشید که وام بانکی به شما نیاز دارد تا شواهدی را نشان دهید که تجارت شما از قبل کشش دارد. آنها می خواهند بدانند شما یک خطر معقول هستید. بنابراین اگر هنوز راه اندازی نشده اید ، گزینه های دیگری برای راه اندازی مشاغل خود وجود دارد که ممکن است در نظر بگیرید.


6. در هزینه های شخصی خود پس انداز کنید

هنگام شناسایی هزینه های راه اندازی ، فراموش نکنید که باید در کنار شغل خود ، هزینه های شخصی خود را نیز در نظر بگیرید. تمام وقت و انرژی شما به مشاغل جدید شما اختصاص می یابد ، که به طور بالقوه حدود شش ماه سود نخواهد برد ، حتی اگر فوراً درآمد خود را شروع کنید.


بنابراین ، برنامه ریزی کنید. رنسون پیشنهاد می کند که اطمینان حاصل کنید که اگر در طولانی ترین مدت هزینه های شخصی خود را برای حداقل 6 ماه تأمین کنید ، به اندازه کافی پول اختصاص داده اید. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می توانید کافی شاپ خود را در حین کار دیگر مشغول به کار کنید یا یک کنفرانس جانبی را اداره کنید یا اینکه فقط قادر خواهید بود فقط روی مشاغل جدید خود تمرکز کنید.


همچنین می خواهید مفهوم گردش پول را درک کنید. با توجه به اینکه بیش از نیمی از مشاغل شکست خورده در هنگام عدم موفقیت روی کاغذ سودآور هستند ، می خواهید مطمئن باشید که چقدر پول نقد مورد نیاز را در دست دارید.


7. خرید برای همه چیز

در حالی که در مرحله برنامه ریزی و بودجه هستید و از طریق منابع مالی خود کار می کنید ، لیست یا صفحه گسترده ای از تمام هزینه های راه اندازی مورد نظر خود را نگه دارید تا بتوانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.


قبل از خرید ، سعی کنید حداقل برای هر مورد حداقل دو قیمت دریافت کنید تا در هزینه های ضروری یا هزینه های مکرر از دست ندهید. از اینترنت به نفع خود استفاده کنید و به دنبال بهترین قیمت ها از همه چیز از صندلی های راحت تا دستگاه های اسپرسو باشید.

8. قلب خود را به بیرون وصل کنید

داشتن یک مکان گرم و دم کردن قهوه برتر تنها شما را تا کنون رقم خواهد زد. شما برای برقراری ارتباط با منطقه و جذب مشتری بیشتر باید به شبکه بپردازید. به عضویت در اتاق بازرگانی محلی ، یک انجمن تجاری یا شریک زندگی با یک موسسه خیریه محلی بگردید. در جامعه محلی خود قابل مشاهده باشید و شرکای اختصاصی را مدتها قبل از باز کردن درهای خود بدست آورید.

9. قبل از باز کردن برنامه بازاریابی خود را تدوین کنید

اگر روزی که باز می کنید بازاریابی می کنید ، عقب مانده اید. در روز افتتاحیه ، می خواهید افراد هیجان زده وارد شوند. شما می خواهید استراتژی بازاریابی خود را توسعه داده و چندین ماه قبل از شروع به کار تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه آغاز کنید.


گزینه های بازاریابی مقرون به صرفه برای در نظر گرفتن:

با تهیه قهوه رایگان در ازای تبلیغات در محل ، با سایر مشاغل محلی شریک شوید.

از رسانه های اجتماعی به عنوان ارتباط مستقیم با مشتریان استفاده کنید.

در رویدادهای محلی شرکت کنید ، نمونه های قهوه مخصوصی را ارائه دهید که منجر به افتتاحیه عالی شما شوند.

یک ایمیل مستقیم یا یک کمپین نامه الکترونیکی انجام دهید که کوپن ها را برای ساکنان محلی یا مشاغل ارسال می کند.

با همه از جمله رسانه ها تماس بگیرید تا درباره برنامه های شما برای افتتاح فروشگاه بگویید.

10. فقط به فضای داخلی ساختمان توجه نکنید

این احتمال وجود دارد که شما بر هر جزئیات جزئی از مغازه خود استرس داشته باشید ، از نقاشی هایی که می خواهید روی دیوار آویزان شوید تا سیستم فروش (سیستم POS) استفاده کنید. گفته می شود ، نادیده گرفتن نمای بیرونی مغازه یا سبد قهوه شما که مستقیماً با انتخاب مکان با ترافیک پای سنگین در تضاد است ، بسیار آسان است.


به گفته ویلسون ، شما می خواهید "به محوطه سازی ، علائم و نمای بیرونی توجه کنید زیرا این اولین چیزی است که مردم می بینند." برخی از مردم تصمیم می گیرند که بر اساس اولین تصور خود از ساختمان وارد شوند یا خیر ، بنابراین آنرا حساب کنید.


با ایجاد یک نمای بیرونی تمیز و منحصر به فرد ، شما شروع به ایجاد وزوز در جامعه می کنید. مردم شروع به تعجب می کنند ، چه کسی در آنجا فروشگاه می کند؟ هر کاری که بتوانید برای جلب توجه کافی شاپ خود انجام دهید می تواند به عنوان ابزاری برای بازاریابی باشد.


11. نگرش مثبت داشته باشید

مانند هر مشاغل ، برای کنار گذاشتن فروشگاه خود از زمین با چالش هایی روبرو خواهید شد. رنسون می گوید داشتن نگرش مثبت وقتی همه چیز پیش نمی رود یک امر ضروری است. نه تنها به نفع چشم انداز شما است ، بلکه رهبری قوی را برای کارمندان خود نشان می دهد و یک حضور استقبال برای مشتریان را نشان می دهد.


اگر مجبور شدید آن را جعلی کنید. اگر عادت داشته باشید که یک نگرش خوش بینانه داشته باشید ، حتی اگر شروع واقعی آن کمتر از واقعیت باشد ، در نهایت به خودتان یاد می دهید که خوش بین باشید و اطرافیان خود را خوش بین و آماده کار کنید.


12. به آرامی استخدام کنید

شما نیاز به کمک به تنظیم ثبت نام ، انتظار مشتری و نوشیدن نوشیدنی دارید ، اما خیلی سریع افراد زیادی را استخدام نکنید. رنسون پیشنهاد می کند چند دوست یا همسایگان خود را استخدام کنید که داوطلبانه به شما کمک کنند تا در چند هفته اول به شما کمک کنند. به آرامی ، کارمندان را در صورت لزوم بیاورید.


استخدام کارمندان قابل اعتماد می تواند دشوار باشد. مهم نیست که کسی در یک مصاحبه چقدر خوب عمل می کند ، شما نمی دانید که تا چه اندازه مناسب است تا وقتی که روی زمین نشوند. رنسون پیشنهاد می کند که ثبت نام را از نزدیک رعایت کنید و از اینکه در صورت آسیب رساندن به مشاغل ، نترسید اجازه دهید افراد را ترک کنند.


13. استانداردهای بالا تنظیم کنید

خوب است که استانداردهای بالایی را برای کارمندان و کلیه مشاغل خود تعیین کنید. این به این معنی نیست که باید کارمندان خود را به صورت خرد بپردازید. شما می خواهید در شروع کار به طور موثر آموزش کارکنان خود و ایجاد یک گردش کار مؤثر که همکاری و کار با کیفیت را ترغیب می کند ، متمرکز شوید. توانایی آنها در تهیه نوشیدنی های خوب قهوه به سرعت در وفاداری و رضایت مشتری تأثیر می گذارد.


شروع یک کافی شاپ مستقل کار سختی است ، اما این بدان معنی نیست که باید یک مبارزه طولانی مدت باشد. اگر هنگام تدوین برنامه تجاری کافی شاپ خود روی ایجاد این قطعات اصلی تمرکز می کنید ، زودتر خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

دسته : ,
برچست ها :

راه اندازی کافی شاپ در کسب و کار موفق (بخش اول)


تاریخ انتشار پست : 1399/5/18 بازدید : 3

کارشناسان تخمین می زنند که در سراسر جهان حدود 2.5 میلیارد فنجان قهوه در روز بنوشند. پیش بینی می شود فروش در بازار نوشیدنی آماده - که شامل کافی شاپ ها است - تا سال 2022 حدود 67 درصد رشد داشته باشد. علاوه بر این ، قهوه و سایر فروشگاه های نوشیدنی آماده مقاومت فوق العاده ای را در بازارهای فرار نشان می دهند و به از بین بردن برخی از محصولات کمک می کند. عدم اطمینان مرتبط با مالکیت مشاغل کوچک. اگر به این فکر کرده اید که عشق قهوه را با روحیه کارآفرینی تان ترکیب کنید ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که دست خود را در افتتاح کافی شاپ امتحان کنید.


آنچه برای افتتاح کافی شاپ نیاز دارید

گذشته از عشق به آن جاوا شیرین ، شما می خواهید برای اینکه فروشگاه خود را به راه بیاندازید چند کار کنید. برای کمک به این امر ، جک ویلسون ، صاحب رادیو قهوه و آبجو در آستین ، تگزاس ، و مارک رنسون ، مالک Ambition Bistro در Schenectady ، نیویورک ، از شراب گیری و ارائه خدمات برای ارائه 13 نکته به صاحبان آینده دور شدند. در اینجا آنچه را توصیه می کنند هنگام راه اندازی کافی شاپ در نظر بگیرید:


یک برنامه تجاری بنویسید

مکان مناسب را پیدا کنید

یک نقشه کف تهیه کنید

یک حسابدار استخدام کنید

گزینه های بودجه محلی را پیدا کنید

برای هزینه های شخصی خود پس انداز کنید

قیمت ها و کیفیت را در همه چیز مقایسه کنید

شبکه با وام دهندگان و سایر سازندگان قهوه

برنامه بازاریابی خود را تدوین کنید

روی نمای بیرونی تمرکز کنید

مثبت بمانید

آهسته استخدام کنید

استانداردهای بالا تنظیم کنید

1. برای کافی شاپ خود یک برنامه تجاری بنویسید

یکی از مهمترین اقداماتی که شما برای شروع کافی شاپ خود انجام می دهید نوشتن یک برنامه تجاری است. این سند بیان می کند:


شغل شما چیست و چه کسی در خدمت آن است

چگونه سودآور خواهد بود

بازار هدف شما (جمعیتی اولیه مشتری)

رقبای شما

پیش بینی فروش و درآمد

نقاط عطف و اهداف

برنامه کسب و کار خود را لاغر نگه دارید

قبل از اینکه به ایجاد یک برنامه تجاری سنتی و فرم طولانی بپردازید ، توصیه می کنیم یک گام تک صفحه ای ایجاد کنید. این به شما امکان می دهد تا ایده تجاری خود را به سرعت تأیید کرده و حس خوبی از اینکه بازار شما کیست ، چگونه می خواهید به آنها برسید ، پیدا کنید و راه هایی برای تمایز خود از رقبا پیدا کنید. آیا شما به طور انحصاری خدمت می کنید؟ آیا شما از آسیاب های قهوه و انواع لوبیا فقط استفاده می کنید؟ آیا کالاهای پخته شده را در منوی خود نیز وارد خواهید کرد؟


مشابه خلاصه اجرائی دقیق ، این گام یک صفحه ای یا Lean Plan راهی سریعتر و کارآمدتر برای برنامه ریزی تجارت شما است.


برنامه های تجاری نمونه کافی شاپ ما را مرور کنید

برای شروع کار نیاز به کمک دارید؟ برای راهنمایی ، الگوهای برنامه کاری ما را بررسی کنید. آنها مثالهای موجود در دنیای واقعی را برای شما فراهم می کنند که بتوانید از آنها کار کنید و در دسترس برای بارگیری و ویرایش به عنوان اسناد Word قرار دارد. این که آیا شما کافی نت و کافی نت یا کافی نت یا کافی نت قهوه خانه را شروع می کنید ، یک الگوی برنامه کسب و کار (یک نمونه کار تجاری) با توجه به نیازهای کافی شاپ شما وجود دارد.


برنامه تجاری کیوسک قهوه

بخوانید که چگونه Daily Perc غرفه های قهوه خانه و قهوه سیار را باز کرده و نوشیدنی های قهوه و سایر نوشیدنی ها را به بازار هدف خود عرضه می کند: مسافران روزمره و مصرف کنندگان اسیر.


برنامه بازرگانی قهوه خانه

این طرح تجاری نمونه ، توضیح می دهد که چگونه Dark Roast Java با دکوراسیون شیشه ای هنر مدیترانه ای خود مشتری های متنوعی را به خود جلب می کند.


برنامه تجارت کافه اینترنت

کافه اینترنت JavaNet یک طرح نمونه واقع بینانه در زمان نگارش بود ، و بیشتر قهوه خانه ها با پذیرش نوعی از این طرح ، بدیهی است که این ایده قبل از زمان خود بوده است.


Cafe Bistro Coffeehouse Plan Business

برنامه کاری نمونه کافه Watertower Cafe توضیح می دهد که چگونه کافه خود را به عنوان "مقصد" انتخابی برای بسیاری از ساکنان کلانشهر آتلانتا بزرگ ، و همچنین بازدید کنندگان زیادی در خارج از شهر با تهیه مواد غذایی با کیفیت بالا ، قهوه مقرون به صرفه معرفی می کند. محصولات مبتنی بر سرگرمی و سرگرمی.


برنامه تجاری قهوه Roaster

قهوه Beanisimo یک رستوران قهوه استارتاپی در Salem ، اورگان است. بنیانگذار فرانک جونز قصد دارد سنت ها و دستور العمل های ایتالیایی در دنیای قدیمی را ارائه دهد تا نیاز بازار کافه های پریمیوم را برآورده کند. بازار هدف وی قهوه خانه ها ، رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی است.


مهمترین نکته برای تهیه یک طرح تجاری نمونه ، این است که برای اصلاح آن وقت صرف کنید ، بنابراین برای کسب و کار شما مناسب است. بسیاری از مزایای ایجاد یک برنامه تجاری در مرحله تفکر از طریق هر بخش از این طرح است. مطمئن نیستید که آیا به برنامه نیاز دارید؟ این مقاله را در مورد دلایل مهم داشتن برنامه کاری مهم بررسی کنید.

2. بهترین مکان برای کافی شاپ خود را پیدا کنید

برای موفقیت ، به مکان مناسب کافی شاپ خود نیاز دارید. شما می خواهید چیزی متناسب با پارامترهای زیر باشد:


در مرکز قرار گرفته و دسترسی آسان

بسیار قابل مشاهده است و ترافیک پای ثابت را تجربه می کند

فضایی متناسب با دید شما

جک ویلسون ، مالک رادیو قهوه و آبجو ، هشدار می دهد که پیدا کردن این نقطه رویایی یک شبه اتفاق نمی افتد.


تیم وی پس از شهر ، شهر را ریخت و پیمایش کرد و هر مکان را کشف کرد ، حتی تا آنجا پیش رفت که بتواند تردد عابران را با دست بشمارد. او به دنبال یک فضای رستوران سابق بود ، بنابراین مجبور نیست همه چیز را از ابتدا بازسازی کند. سرانجام ، روزی که کلیدهای خود را در پیاده رو انداخت ، در یک پنجره میخانه قبلی متوجه یک علامت کوچک "برای فروش" شد. پس از ماهها جستجو ، او جای خود را پیدا کرد.


به خاطر داشته باشید که فضاهای مؤثر رستوران بسیار مورد توجه و یافتن آنها دشوار است. شاید پیدا کردن جای مناسب فقط مدتی طول بکشد ، اما برای یک نوع مشاغل که از سهولت دسترسی و ترافیک گاه به گاه سود می برد ، ارزش دارد که وقت خود را برای یافتن مکان مناسب بگذرانید.


3. یک طرح طبقه ایجاد کنید

یک طرح کف ثابت و استقبال برای کافی شاپ بسیار حیاتی است. شما می خواهید مشتریان برای ایجاد سریع خط و محل کار خود از فضای لازم برخوردار باشند و کارکنان بتوانند مواد مورد نیاز خود را برای دسترسی سریع و یک منطقه صندلی راحت فراهم کنند. همانطور که با پیدا کردن یک مکان ، برای تهیه یک نقشه کف خوب مدتی طول می کشد.


طبق گفته ویلسون ، شما باید "هر سناریویی را که می توانید در مورد آن فکر کنید ، قدم بزنید." "اگر شما قهوه درست می کنید ، چه چیزهایی باید در نزدیکی شما باشد؟" اگر مشتری هستید ، در یک منطقه صندلی چه می خواهید؟ هر چیزی را که می توانید تجسم کنید و شروع به کاغذ ایده های خود کنید. "

دسته : ,
برچست ها :

چگونه پولدار شویم؟


تاریخ انتشار پست : 1399/5/17 بازدید : 17

چگونه پولدار شویم؟


شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که رویای ثروتمند شدن و میلیارد شدن را در سر می پرورانید و برای رسیدن به این هدف و یک ثروت کلان تمام تلاش خود را می کنید و به دنبال راه اندازی یک کسب و کار پولساز هستید. در واقع پنج شغل وجود دارد که جزو پولساز ترین و پر در آمد ترین شغل های دنیا می باشد. این مشاغل شامل، راه اندازی فست فود،  جراحی زیبایی، آرایشگری، طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی  می باشد گه هر کدام با توجه به استراتژی و فوت و فن هایی که دارند جزو پر در آمد ترین مشاغل می باشند. ما در این مقاله قصد داریم که به بررسی چگونگی ثروتمند شدن از طریق این مشاغل بپر دازیم پس ما را دنبال کنید.


چگونه با راه اندازی فست فود پولدار شویم؟


راه اندزی فست فود جزو مشاغل  و کسب و کار های پولساز است. مردم این روز ها به سبب دغدغه ها و مشغله های فراوانی که دارند استفاده فراوانی از غذاهای فست فود دارند. علاوه بر این زندگی در جهان امروزی به نحوی پیش رفته است که استفاده از فست فود جزو علایق افراد خصوصا جوان تر ها شده است. فست فود ها امروزه یک محل ثابت برای انواع دورهمی های دوستانه و خانوادگی شده اند. پس با راه اندازی یک فست فود می توانید گامی بلند در جهت ثروتمند شدن بردارید. راه اندازی فست فود چندان کار آسانی نیست و نیاز به رعایت یکسری اصول دارد که مهمترین این موارد تهیه و استفاده از بهترین تجهیزات فست فود می باشد. اگر این تجهیزات در بهترین مدل و کیفیت خود باشند بر روی کیفیت غذا تاثیر گذاشته، در نتیجه رضایت مشتریان بیشتر جلب شده، همین امر سبب افزایش در آمد در فست فود می شود پس اگر قصد راه اندازی یک فست فود را دارید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.


آرایشگری راهی برای پولدار شدن!


آرایشگری شغ لی است که در سال ۲۰۲۰ میلادی جزو پولساز ترین کسب و کار ها معرفی شد. این شغل ارتباط مستقینی با زیبایی و ظاهر افراد دارد. در کشور ما آرایشگاه های زنانه به سبب انجام کار های گوناگونی که برای زیبایی زنان انجام می دهند در آمدی به مراتب بیشتر دارند، این کار ها شامل، فیبروز ابرو، میکرو بلدینگ، پدیکور، مانیکور، کوتاهی مو، اصلاح صورت و ابرو و...است، این کار ها تنها بخشی از کار هایی است که یک آرایشگر برای زیبایی یک زن انجام می دهد. با توجه به علاقه روز افزون زنان و دختران به امور مربوط به زیبایی، این شغل جزو پر در آمد ترین مشاغل است.


جراحی زیبایی


متخصصان و جراحان زیبایی امروزه با انجام انواع جراحی های زیبایی توانسته اند در آمد های میلیاردی کسب کنند شما اگر اهل درس خواندن هستید می توانید با قبولی در رشته پزشکی و گرفتن تخصص زیبایی، قدم در راه ثروتمند شدن گذاشته و این مسیر را با موفقیت طی کنید. این روز ها انجام انواع جراحی های زیبایی  در میان افراد به خصوص نوجوانان و جوانان رایج شده است . شما می توانید با تبدیل شدن به یک جراح حاذق و ماهر در آمد بالایی در این زمینه داشته باشید.

طراحی سایت چگونه باعث ثروتمند شدن افراد می شود؟!


طراحی سایت یک شغل عالی با در آمد میلیاردی می باشد.  این رکز ها با توجه به گسترش و توسعه مشاغل اینترنتی، کار طراحی سایت هم رونق چشمگیری داشته است. طراحان سایت با توجه به مهارت و خلاقیتی که دارند می توانند پروژه های مختلف را قبول و طراحی نمایند و روی طراحی سایت های گوناگون کار کنند. یک طراح سایت باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد این ویژگی ها مثل اینکه فرد بتواند ساعت ها پشت کامپیوترش بشیند، در کار خود ایده پرداز و خلاق باشد، دارای توانایی جذب کار باشد و بتواند کار های زیادی را به سمت خود جذب کند. طراحی سایت اگر به بهترین نحو انجام شود دستمزدی میلیونی خواهد داشت. باید دقت کنید طراحی سایت نیاز به یک دانش فنی در این زمینه دارد و شا اگر قصد فعالیت در این زمینه را دارید ابتدا باید دانش این کار را یاد بگیرید تا موفق شوید.


راه اندازی فرو شگاه های اینترنتی یک کسب و کار پولساز


شما می توانید با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی مختلفی، به صورت انحصاری برای یک محصول ثروت زیادی از در آمد این کار کسب کنید یکی از ایده های عالی برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، طراحی یک داروخانه آنلاین است چرا که  دارو جزو نیاز های اساسی زندگی انسان می باشد و در واقع هیچ کس نمی تواند از خرید داروی خود صرفه نظر کند. پس با خرید آنلاین داروی خود، به راحتی و بدون اینکه از خانه خارج شوند داروی مورد نیاز خود را تهیه می نمایند. اما شما می توانید فروشگاه اینترنتی برای هر محصولی راه بیندازید و از این راه درآمد زایی داشته باشید.

ما در این مقاله  در مورد راز و رمز های ثروتمند شدن از طریق پنج کسب و کار پر درآمد و میلیاردی صحبت کردیم. شما می توانید با انتخاب درست هر یک از این مشاغل ، با توجه به توانایی و سرمایه ای که دارید و نیز با تلاش و پشتکار خود، هر چه سریع تر به یک فرد ثروتمند و موفق تبدیل شوید البته باید بدانید قبل از اینکه به فکر راه اندازی هر یک از این مشاغل بیفتید کاملا در مورد روش  راه اندازی و سرمایه لازم برای آن کار تحقیق کنید تا به نتیجه مطلوب برسید و موفق شوید.

دسته : ,
برچست ها :

معرفی شغل آشپزی | کسب و کار موفق (بخش اول)


تاریخ انتشار پست : 1399/5/16 بازدید : 3

امروزه صحنه رستوران های لندن به عنوان یکی از بهترین های جهان شناخته شده است و با 30 سال تجربه در زمینه رستوران ، بسیاری از آنها در راس برخی از نام های برتر لندن ، Des McDonald نقش مهمی در تبدیل شهر به یکی از مقصد های ناهار خوری جهان مک دونالد رستوران ها را از آشپزخانه تا اتاق هیئت مدیره می شناسد. وی پس از شروع به کار در فروشگاه ، سرآشپز در رستوران افسانه ای Ivy لندن در سال 1992 شد. سپس به عنوان مدیر عامل گروه Caprice ، صاحب The Ivy و دیگر نقاط دیدنی آشپزی لندن مانند Scott and J. Sheekey درآمد. . بعد از 20 سال با گروه Caprice ، بعداً به عنوان مدیر عامل و مدیرعامل گروه ، مک دونالد در سال 2012 به عنوان مشاور مهمان نوازی به تنهایی راه اندازی شد. اولین رستوران وی با نام The Fish & Chip Shop در ایسلینگتون با نام تجاری مرسوم ، مد روز لندن ، مورد تحسین فراوان قرار گرفت: كد و چیپس سخت است كه ضرب و شتم داشته باشید و گرسنه شوید ، زیرا ارزش آن را برای صرفه جویی در اتاق برای استخر (ویژگی های پودینگ توتوی چسبنده در منو) است. . دو سرمایه گذاری بعدی او ، اتاق ناهار خوری هولبورن و Q Grill ، به طور مشابه بر سالها تجربه اش به عنوان سرآشپز و رستوران ساز بنا شده اند.


موفقیت در رستوران به طرز شگفت آور دشوار است: شما به یک تجارت و همچنین برخی از بهترین غذاهای شهر نیاز دارید.

از ابتدا شروع کنید و اصول را یاد بگیرید


پدر من ، دو عمو و پدربزرگ ، همه در رستوران ها و نانوایی ها بودند ، از این رو ، از جوانی ، همیشه در آشپزی مشغول بودم. حتی زمانی که فقط 12 یا 13 سال داشتم می دانستم چه می خواهم انجام دهم - و می دانستم که می خواهم در این امر خوب شوم ، زیرا من یک فرد منظم ، سازمان یافته هستم و هرگز کار سختی را زیر فشار ندیده ام . من ورزش های تیمی را دوست دارم و آشپزخانه با زمین راگبی متفاوت نیست: همه چیز در مورد ارتباطات ، نظم و ساختار است. اما من هنوز بیرون رفتم و آموزش دیدم. پدر من مرا در ریتز وارد کرد اما من هنوز هم برای دستیابی به آن ساختار به یک دوره روزانه رفتم و دختر 17 ساله ام به کالج وست مینستر رفته است ، زیرا آنجا است که رفتم و هنوز هم قاطعانه اعتقاد دارم که جوانان به آن احتیاج دارند. آن آموزش و انضباط اضافی من سرآشپزهای جوان را می بینم که چهار یا پنج سال همبرگر می پزند یا غذای تایلندی می پختند و این چیزی است که آنها تا به حال می دانند - آنها دانش گسترده ای در قصاب ، ماهیگیری و غیره ندارند. قبل از شروع به پالایش هنر ، باید پیوند سخت را در همه زمینه ها انجام دهید. این امر همچنین به شما امکان می دهد تا در مناطقی که ممکن است خودتان متخصص نباشید ، به همکاران احترام بگذارید. "

بیشتر برای پخت و پز کار در رستوران کار وجود دارد تا آشپزی - کلمه کلیدی b-word است


"وقتی این روزها با افرادی صحبت می کنم که در هر سطح از آنها استفاده می کنم ، یک سؤال که اغلب می کنم آنها را سردرگم می کند ، و این" آیا می دانید چگونه پول بدست آورید؟ " برای چه کاری در کار هستید. وقتی من به عنوان مدیر عامل گروه Caprice منصوب شدم ، به یاد می آورم گفتم "مشکلی نیست ، من می توانم این کار را بکنم" و فکر می کردم "من فقط چه چیزی را گفتم؟" اما از آنجا که فکر می کردم ، فکر می کردم که برای یادگیری آن مشاغل نیاز دارم. مهارت ها. این در مورد کاربرد و اعتماد به نفس است. همه ما اشتباه می کنیم اما شما باید سؤال کنید ، به جلو بروید. پدرم نصیحت خوبی به من کرد: به من گفت یک انگل باش ، اطلاعات را از مردم بیرون کن. من فروش Caprice را به ریچارد کارینگ هماهنگ کردم ، و سپس خرید برخی از مشاغل دیگر را در این راه و فرانشیزاسیون در خاورمیانه انجام دادم ، بنابراین من در این مسیر چند معاملات موفق انجام دادم و موفق شدم یک گروه زیبا و نیرومند را دور هم جمع کنم. هنگامی که عادت دارید در کف مغازه باشید ، اداره یک شرکت می تواند کاملاً تنها باشد. این احساسی بود که مدت طولانی احساس کردم و فکر می کنم سایر روسای شرکت نیز همین احساس را دارند. اما من یکی از این افراد هستم که همیشه شیشه را به عنوان نیمه پر و نه نیمه خالی می بیند و من واقعاً به آنچه می توانم و نمی توانستم شخصا انجام دهم نیست. سعی می کنم چیزها را کم نکنم. من اصول را خیلی خوب انجام می دهم و افرادی را استخدام می کنم که در زمینه خود بهترین هستند. من یک حسابدار یا یک کارشناس فناوری اطلاعات نیستم ، اما آنچه که من در آن خوب هستم این هستم که یک مدیر تیم باشم ، افراد مناسب برای همکاری با من داشته باشند و به آنها اجازه دهند کارهایشان را انجام دهند. "

کار سخت را در تنظیم خودتان دست کم نگیرید


وی گفت: "کار بسیار خوبی در یک شرکت بزرگ است اما همیشه این آرزو سوزناک برای انجام کار خودم بود. زمان مناسب بود ، من به آنچه می توانم با آن گروه بدام بیاورم رسیده ام و می خواستم مارک های خودم را توسعه دهم ، به صورت تک دست گروه خود را به هم بکشم ، برای خودم کاری انجام دهم. من همیشه با پول شخص دیگری کار کرده ام ، هرگز خودم نیستم ، و ذائقه موفقیت با پول شما تفاوت چندانی با سلیقه شخص دیگری ندارد. من افراد زیادی در اطرافم داشتم ، سرمایه گذارانی که می خواستند به نیروهای خود بپیوندند و خوشبختانه من کاملاً فروتن هستم: فکر نمی کنم آستین هایم را روی طبقه مغازه بالا برم و درگیر روزانه فعالیت هایم باشم . متفاوت بودن هر روز در سالن اجتماعات است اما این یک بررسی واقعیت خوب است و من از آن لذت بردم. می توانید خیلی از مطبوعات خود را بخوانید و گاهی اوقات باید گیر بیفتید و به اصول اولیه برگردید. من قبلاً با بعضی از افراد مشهور که از West End وارد شده اند صحبت می کردم و فقط می توانم یک سرویس رستوران را با تئاتر مقایسه کنم - پرده بالا می رود و 15 نفر کاملاً با هم کار می کنند ، بسیار سودمند است. "

شکاف ها را در بازار مشاهده کنید - و آنها را با استعداد پر کنید


"من همیشه ماهی و چیپس را دوست داشته ام - محصولات عالی را دوست دارم و به روشی ساده سرو می شوند. ماهی و چیپس بریتانیایی است که فکر می کنم برخی از آنها به خوبی این کار را انجام می دهند - اما شکاف زیادی در بازار برای بهبود وجود دارد ، از این رو فروشگاه ماهی و تراشه. ما به ماهی ها و چیپس های خوب قدیمی یا Whitebait ، باس دریایی ، صدف ، با یک لیوان Prosecco یا یک آبجو دست ساز سرو می کنیم. من این ایده را خیلی سریع با هم جمع کردم: من ماهی و چیپس اختراع نکردم ، اما این چیزی است که همه می دانند و دوست دارند ، یک جمعیت که در محیط های تفریحی لذت می برند. اتاق ناهارخوری هولبورن من به عنوان یک اتاق ناهار خوری بزرگ انگلیس با مقیاس ، با تئاتر ، با خدمات گرم ، دوستانه و غیررسمی - فراگیر ، منحصر به فرد ، کلاس می کردم. شما می توانید صبح ، قهوه ، یک جلسه ، یک ناهار تجاری ، نوشیدنی در نوار بنوشید و بعد از کار یک لیوان آبجو یا یک لیوان شامپاین ، یک غذای مجلل در اتاق اصلی ، غذای خوب و… غذای خوب… مکانی که بهترین های انگلیسی را ارائه می دهد در یک محیط سرگرم کننده و سرگرم کننده فکر می کنم در پنج سال گذشته ، از آنجا که ما از بحران مالی خارج شده ایم ، مردم بیشتر غذا می خورند اما هزینه کمتری دارند. هنوز حسابهای تجاری وجود دارد ، اما مردم می خواهند هنگام بیرون رفتن از آن لذت ببرند ، آنها نمی خواهند در اتاقی باشند که تمام انرژی حاصل از آنها را بمکاند. Q Grill همچنین این رشته تئاتر را با گریل بزرگ سوراخ ، ذغال سنگ طبیعی و گره و چشم بر کباب کلاسیک - با لمس سبک تر - ارائه می دهد. من نمی خواهم فقط به کباب تگزاس ادای احترام کنم. ما در یک محیط دوستانه ، پروتئین عالی ، ماهی بسیار عالی ، غذاهای خوب و خارق العاده ای دریافت کرده ایم - اما من معتقدم که مردم حتی وقتی بخورند غذاهای سالم می خواهند. "

دسته : ,
برچست ها :

معرفی شغل کشاورزی | کسب و کار موفق


تاریخ انتشار پست : 1399/5/14 بازدید : 3

در حال حاضر صنعت جهانی غذا و صنعت تجارت در پی رشد مداوم از سال 2017 بیش از 5 تریلیون دلار ارزش دارد. از آنجا که جمعیت همچنان در حال افزایش است ، تقاضای حاصل از غذا باعث افزایش این صنعت به سمت سودآوری بیشتر می شود. شاید این الگوی علاقه آشکار به تجارت کشاورزی در بین کشاورزان جوانه زده را نشان می دهد.


وضعیت امنیت غذایی در سطح جهان و کیفیت تولید محصولات نقدی محصولات کشاورزی نگرانی مداوم برای امروز است. این عمدتا به عنوان اثرات تغییرات آب و هوا ، و افزایش جمعیت بیشتر مشهود است.


سرمایه گذاری های مدرن کشاورزی برای رفع شکاف های کشاورزی در چارچوب مدرن ، گزینه های تجاری سودآور است. با این حال ، قبل از سرمایه گذاری پول های سخت درآمد خود را برای کشاورزی ، برخی تحقیقات پس زمینه مفید خواهد بود. سودمندترین ایده های کسب و کار کشاورزی را در اینجا کشف کنید.


1. Venture Flower Venture

اگر به آزادی مالی و استقلال علاقه دارید ، جواب شما در مورد تجارت گل خشک است. رشد ، فرآوری و فروش اکثر انواع گلهای خشک شده ممکن است اولین قدم برای خود اشتغالی در سال 2020 باشد.


تولید گل یکی از سریعترین بخش در حال رشد در صنعت تجارت است. شما می توانید به طور مرتب گل های خشک شده را به علاقمندان یا فروشگاه های صنایع دستی بفروشید. این بدان معناست که در تمام طول سال بازار آماده ای برای گلهای خشک وجود دارد.


اگر می توانید تخصص در گل های منحصر به فرد و یا سخت برای پرورش گل را در نظر بگیرید ، ممکن است در سال 2020 در مسیر موفقیت خود باشید. اما ، قبل از شکستن حتی به یک قطعه بزرگ از زمین ، سرمایه و دانش کافی در زمینه پرورش گل نیاز دارید.


2. پرورش ماهی

تغییر در مورد گوشت قرمز و زندگی سالم ممکن است خبرهای خوبی را برای تجارت گوشت سفید بیان کند. پرورش ماهی بخشی از امیدوارکننده ترین سرمایه گذاری های مبتنی بر کشاورزی در سال 2020 خواهد بود. برای اکثر ماهیگیران ، تیلاپیا سودآورترین ماهی است که برای اهداف تجاری در مزرعه استفاده می کند.


اگر به دنبال فرصت های شغلی کشاورزی برای سال 2020 هستید ، سرمایه گذاری در پرورش ماهی ممکن است یک نکته احتمالی باشد. اما برای موفقیت در این تجارت به دانش کافی از روش های نوین ماهیگیری احتیاج دارید. همچنین ممکن است نیاز به سرمایه اولیه قابل توجهی داشته باشید.


3. کشاورزی سبزیجات و میوه ای به عنوان تجارت کلیدی کشاورزی در سال 2020

جامعه وگان طی چند سال اخیر دو برابر شده است. بسیاری از مردم به آنچه امروز می خورند علاقه مند هستند و گزینه های سالم را به فروش سریع در اکثر فروشگاه های مواد غذایی تبدیل می کنند. با تمرکز بر روی مرغوبیت ، تولید سبزیجات بدون مواد شیمیایی می توانید درآمد شما را به طور پیوسته در سال آینده تحریک کنید.


اما قبل از شروع این سرمایه گذاری به یک قطعه زمین قابل توجه و دستگاه مناسب نیاز دارید. همچنین باید هزینه کود و بذر را نیز به عنوان هزینه اضافی در نظر بگیرید. برای سرمایه گذاری میوه و سبزیجات می توانید تجهیزات ما را برای بهترین فن آوری کم مصرف محصولات زراعی خریداری کنید.


با یک استراتژی اجرایی واضح ، این یکی از سودآورترین ایده های تجاری در زمینه کشاورزی است که می توانید در سال 2020 آن را امتحان کنید.


4- شرکت توزیع کود کود

بیشتر مشاغل تجاری به دلیل توانایی شناسایی شکاف در بازار موفق می شوند. همه نمی توانند یک کشاورز باشند زیرا اشتیاق و تعهد را می گیرد. اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از شکاف در تهیه محصولاتی که برای فرآیند کشاورزی ضروری هستند استفاده کنید.


کود شیمیایی یکی از مهمترین مواد اضافی در فرآیند کشاورزی است. کشاورزان در هر فصل از کاشت بین 40 تا 50 پوند کود در هکتار استفاده می کنند. این ارقام نشان دهنده نیاز مداوم به کود است.


ممکن است نیاز به تأمین سرمایه و مجوزهای قانونی لازم برای انجام این کار باشد. اما برخی از امیدبخش ترین چشم اندازها را در پنج سال آینده ارائه می دهد.

5- مرغداری

همانطور که در زمینه پرورش ماهی ، بیشتر مصرف کنندگان اکنون به عنوان جایگزینی برای گوشت قرمز به مرغ متوسل می شوند. مصرف تخم مرغ به عنوان منبع ارزان قیمت پروتئین نیز کشش قابل توجهی را به دست آورده است. در نتیجه ، سرمایه گذاری در طیور با گذشت زمان به یک صنعت فنی و تجاری تبدیل شده است.


اگر به دنبال ایده کسب و کار در مزرعه با سریعترین رشد در سال 2020 هستید ، پس بهتر است به خوردن مرغ و کلاغ صبح زود هنگام خروس عادت کنید. مصرف تخم مرغ در ایالات متحده امسال به بیش از 50 سال خواهد رسید.


پیش بینی می شود میانگین آمریکایی در 5 سال آینده میزان مصرف تخم مرغ آنها را افزایش دهد. این امر باعث می شود که طیور در سال 2020 به یک سرمایه گذاری قابل توجه تبدیل شود.


6. تجارت زنبورداری

تعداد فواید فرضی عسل افزایش یافته است. تغییر دیدگاه ها در مورد شیوه زندگی سالم و سلامتی ، مسئول افزایش تقاضای عسل است. پزشکان پزشکی برخی از این مزایای سلامتی و سلامتی را مبتنی بر شواهد تأیید کرده اند.


اگر به دنبال یک سرمایه گذاری سودآور در سال 2020 هستید ، پس زنبورداری می تواند سودآور و سرگرم کننده باشد. مهمترین مزیت زنبورداری ، قیمت مناسب استارتاپ مناسب و معقول است. تا زمانی که کارهای خانه خود را به خوبی انجام دهید ، بازار قابل توجهی برای محصولات زنبور عسل خود در سطح داخلی و بین المللی خواهید داشت.


7. پرورش حلزون

ممکن است فکر کنید این چیز خوبی نیست. خوب ، پرورش حلزون برای اکثر مردم ممکن است یک تجربه دور از ذهن به نظر برسد. اما این یکی از آینده ترین مشاغل است که می توانید در سال 2020 برای آن حل و فصل کنید. حلزونها سرشار از پروتئین ، آهن و ویتامین B12 هستند.


اکثر آمریکایی ها اکنون پذیرای یک میان وعده خوشمزه حلزون های آماده شده در بشقاب های خود هستند. اگر پرورش حلزون را در نظر بگیرید ، فقط قبل از شکسته شدن زمان زیادی خواهد بود. یک مزیت اساسی در این سرمایه گذاری به پایین بودن هزینه های راه اندازی مربوط می شود.


8. کشاورزی قارچ

صنعت جهانی قارچ در سال 2017 38.13 میلیارد دلار ارزش داشته است. این آمار نشان دهنده تقاضای رو به رشد قارچ در هتل ها و رستوران ها است. با چنین بازار گسترده ای ، پرورش قارچ فرصتی برای تجارت کشاورزی در حال چرخش است.


بازار قارچهای ارگانیک طی 5 سال آینده به طور پیوسته گسترش می یابد. این باعث می شود سرمایه گذاری در قارچ امیدوار کننده باشد. یک مزیت قابل توجه در پرورش قارچ محدوده اندک سرمایه گذاری مورد نیاز است.

9. دامداری

بیشتر افراد دامداری را سرمایه و کارگر می دانند. با این حال ، با سرمایه گذاری اندک سرمایه ، می توانید به عنوان یک دامدار لبنی ، کوچک را آغاز کرده و رشد کنید. رانچرها و گاوداری های لبنی در ایالات متحده طی دهه گذشته لبخند می زدند.


اما شما باید در زمین ، ساختمان و هزینه خرید اولیه حیوانات فاکتور بگیرید. با آگاهی مناسب از رویکردهای نوین پرورش ، این سرمایه گذاری می تواند درآمد خوبی برای شما کسب کند. اگر یک مزرعه کوچک دارید و می خواهید از حداکثر ارزش بهره ببرید ، نژادهای کوچک گاو می توانند به کمک بزرگی کمک کنند. تنها سلب مسئولیت این واقعیت است که پرورش لبنیات برای دستیابی به حداکثر سود به شما رویکردی دست و پا نیاز دارد.

اگر آماده هستید تا در سال 2020 سرمایه گذاری کنید ، پس تجارت کشاورزی ارزش عرق دارد

با وجود این چشم اندازهای تجارت کشاورزی ، هیچ وقت زمان بهتری برای برخورد با مزرعه وجود ندارد. شما فقط باید تجهیزات مناسبی را که از فناوری مدرن ساخته شده است برای شما داشته باشد تا اولین گام ها برای آزادی مالی در سال 2020 باشد. اگر تجهیزات مناسب را با سرمایه های کوچک و یک اراده نیرومند ترکیب کنید ، در مسیر خوداشتغالی خواهید بود.

دسته : ,
برچست ها :
تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد