تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
لباس خواب
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
هنگ درام
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
آسال تهویه قم
نسلی نو
وبینو قم
چاپ ساک دستی پارچه ای
وی رمان
ال تی پارت
دکوراسیون منزل
دکوراسیون اتاق پذیرایی
دکوراسیون آشپزخانه کوچک
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب
کابینت آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون اتاق نشیمن
چاپخانه قزوین
برسادیس
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی


با کسب و کار موفق آشنا شوید - 11 قدم برای شروع یک کسب و کار موفق | سری دوم s

با کسب و کار موفق آشنا شوید - 11 قدم برای شروع یک کسب و کار موفق | سری دوم

موضوعات
Category

ارشیو وبلاک
Archived blog

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 2
» بازديد ديروز : 4
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 5
» بازديد سال : 1
» بازديد کل : 293
» اعضا : 0
» مطالب : 43

11 قدم برای شروع یک کسب و کار موفق | سری دوم


تاریخ انتشار پست : 1399/5/2 بازدید : 8

 

6. صحبت کردن

وقتی کارآفرین هستید ، در یک جزیره تنها زندگی می کنید. هیچ کس هرگز متوجه نخواهد شد که چقدر شلوغی را به طور روزانه وارد می کنید. دوستان شما که یک شغل 9-5 دارند کار نمی کنند درک کنند که کسب و کار شما دنیا را برای شما چه معنی می دهد.

 

از آنجا که کارآفرینی می تواند تنها باشد ، حتماً شخصی را در اختیار داشته باشید که بتوانید آن را از آنجا خارج کنید. خواه آن دختر یا دوست پسر شما باشد ، مادر یا پدر ، یا فقط یک مربی است که می توانید به آن اعتماد کنید ، برای رشد ، باید بتوانید در طول سفر یک تابلوی صدایی داشته باشید.

7. صبر داشته باشید.

مسئله عصر دیجیتالی که در آن زندگی می کنیم این است که مردم بی تاب هستند. آنها دیروز انتظار نتایج را دارند.

 

بیل گیتس به نقل از معروف گفت: "بیشتر افراد از کاری که می توانند در یک سال انجام دهند بیش از حد فراتر می گذارند و آنچه را که می توانند در ده سال انجام دهند را دست کم می گیرند."

 

 

برای ایجاد یک تجارت ، باید در دراز مدت صبور باشید. به جایی که می خواهید شغل شما در یک سال باشد فکر نکنید. به مدت 10 سال در مورد اهداف خود فکر کنید و چگونه می خواهید اجرای کنید تا همه جاه طلبی های شما به نتیجه برسد. اگر در دهه 20 خود باشید ، آنچه شما را به عنوان کارآفرین متمایز می کند صبر است. مطمئن شوید که برای انجام کارها سریع حرکت می کنید اما در مورد دستاوردهای بلند مدت صبور باشید.

 

من الان هفت سال است که متعلق به شرکتم هستم من می دانم که 96 درصد از مشاغل قبل از 10 سالگی شکست می خورند. من هر روز این آمار را در ذهن خود نگه می دارم زیرا می خواهم بخشی از 4 درصد موفقیت در 10 سال گذشته باشم.

 

هر سال که سالگرد فعالیت خود را جشن می گیرید ، عضلات شما به رشد خود ادامه می دهند.

 

8. درآمد کسب کنید.

من نمی توانم در برابر همه افرادی که ادعا می کنند کارآفرین هستند ایستادگی کنم. یک سوال ساده مدعیان را از مدعیان جدا می کند: "آیا شما درآمد ایجاد می کنید؟" افراد زیادی در خارج وجود دارند که ادعا می کنند با "سفر کارآفرینی" خود آن را خرد می کنند ، اما وقتی به آن کار می کنید ، سکه ای درآمدی ندارند. من حتی وارد جزئیات تولید سود هم نشده ام ، این همان کاری است که باید هر شرکتی برای بقا انجام دهد.

 

اگر با مشاغل خود درآمد کسب نمی کنید ، باید شروع کنید و باید به زودی شروع کنید. دقیقاً مانند یک تیم هاکی برای به دست آوردن یک بازی ، باید هدف خود را به ثمر برساند ، کسب و کار شما نیز باید درآمد کسب کند تا در واقع یک تجارت محسوب شود. با چیزهای تظاهر متوقف شوید و فروش محصول یا خدمات خود را شروع کنید.

9. شروع به ملاقات با میلیونرها.

ماهانه ، با یک میلیونر قهوه ملاقات کنید. شما شگفت زده خواهید شد که هیچ سس مخفی برای موفقیت در تجارت وجود ندارد. یاد خواهید گرفت که کار سخت منجر به موفقیت و موفقیت بهتر می شود. همچنین هنگام گوش دادن به شخصی که در دنیای تجارت موفق شده است ، الهام گرفته و انگیزه خواهید گرفت.

 

اگر سعی کنید با Evan Spiegal از اسنپ چت ملاقات کنید ، شانس زیادی ندارید. با این وجود ، تعجب خواهید کرد که چند مدیرعامل شرکتهای میلیارد و چند میلیون دلاری مایل هستند در صورت پایداری ، با شما ملاقات کنند.

 

 

برای یک لحظه فکر نکنید که شما تنها کسی که از این جلسه کسب می کند ، ارزش دارد. مدیرعامل ها و موسسانی که با آنها ملاقات می کنید - چه کسی احتمالاً در دهه 40 ، 50 و 60 سالگی آنها قرار خواهد گرفت - سؤالات زیادی را از شما می پرسند. دلیل؟ مشتریان آنها به احتمال زیاد سن شما هستند و قدرت خرج هزاره ها و ژنرال زر را درک می کنند.

 

10. تبدیل به یک سئو و متخصص تبلیغات پولی شوید.

آیا می خواهید از حضور در رویدادهای شبکه منسوخ یک راه کارآمدتر برای رشد شغل خود مطلع شوید؟ در صدر Google قرار بگیرید تا افراد مستقیماً برای سوالات تجاری با شما تماس بگیرند. این که آیا شما فقط از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شده اید و برای باز کردن عمل خود برنامه ریزی کرده اید یا در حال فروش قلاده سگ های سفارشی هستید ، سئو و تبلیغات پرداخت شده می توانند به معنای واقعی کلمه به هر شغلی کمک کنند.

 

این یکی از اصلی ترین دلایلی است که من توانسته ام آژانس بازاریابی خود را به سرعت و کارآمد توسعه دهم. در بازارهای کلمبوس ، اوهایو ، ما آن را برای اصطلاحاتی مانند "شرکت رسانه های اجتماعی" و "شرکت سئو" خرد می کنیم.

 

هیچ مدرک دانشگاهی یا کلاس لازم برای شرکت در SEO یا کارشناس PPC وجود ندارد. فقط باید دستان خود را کثیف کنید ، مقالات بخوانید و فیلم تماشا کنید. اگر شروع به کار کرده اید ، باید در این زمینه به خوبی آگاهی داشته باشید تا بتوانید هر روز خرید و فروش و فروش آنلاین انجام دهید.

. ارزان باشید.

در اوایل مقاله ، من در مورد چگونگی صرفه جویی در پول با رفتن نکردن به میله ها در هر هفته ، صحبت کردم. هر کاری که می کنید انجام دهید تا با پول خود ناامید شوید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی اقتصاد به سمت جنوب تبدیل می شود یا بزرگترین مشتری یا مشتری شما از چه زمانی سقوط خواهد کرد. اگر در حال گذراندن اسراف هستید ، برای اوقات دشوار آمادگی نخواهید داشت.

 

شروع به خوردن بیشتر کره بادام زمینی و ساندویچ ژله کنید و کمتر بخورید. خرید لباس در Nordstrom را متوقف کنید و خرید را در TJ Maxx شروع کنید.

 

وقتی شروع به کار می کنید ، هر دلار بسیار مهم است. دلیلی وجود دارد که وارن بافت در همان خانه اوماها ، نبوت زندگی کرده است که وی در سال 1958 با 58000 دلار خریداری کرد. برندگان واقعی در تجارت با پول خود هوشمند هستند.

دسته :
برچست ها :
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد