تبلیغات X
سفارش بک لینک
آموزش ارز دیجیتال
لباس خواب
ابزار تادیومی
خرید بک لینک قوی
صرافی ارز دیجیتال
خرید تتر
هنگ درام
فایل گپ
بیگ بلاگ
خدمات سئو سایت
آسال تهویه قم
نسلی نو
وبینو قم
چاپ ساک دستی پارچه ای
وی رمان
ال تی پارت
دکوراسیون منزل
دکوراسیون اتاق پذیرایی
دکوراسیون آشپزخانه کوچک
دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب
کابینت آشپزخانه
دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
دکوراسیون اتاق نشیمن
چاپخانه قزوین
برسادیس
استارتاپ
خرید ملک در دبی
آموزش خلبانی


با کسب و کار موفق آشنا شوید - 11 قدم برای شروع یک کسب و کار موفق | سری اول s

با کسب و کار موفق آشنا شوید - 11 قدم برای شروع یک کسب و کار موفق | سری اول

موضوعات
Category

ارشیو وبلاک
Archived blog

کدهای اختصاصی
Code

کدهای اختصاصی
Site Statistics

» بازديد امروز : 2
» بازديد ديروز : 4
» افراد آنلاين : 1
» بازديد ماه : 5
» بازديد سال : 1
» بازديد کل : 293
» اعضا : 0
» مطالب : 43

11 قدم برای شروع یک کسب و کار موفق | سری اول


تاریخ انتشار پست : 1399/5/2 بازدید : 9


11 قدم برای شروع یک کسب و کار موفق شما  برای هدف قرار دادن است. در حالی که دوستان شما از "یکشنبه " لذت می برند و پنج شنبه شب به آنجا می روند ، می توانید تجارت خود را گسترش داده و پایه و اساس موفقیت های آینده خود را قرار دهید.

 

Millennials و ژنرال Zers یک فرصت شگفت انگیز را در نوک انگشتان خود دارند. در حالی که نسل والدین ما مجبور بودند زمان خود را بگذرانند و راه خود را برای پیشرفت در نردبان شرکتها انجام دهند ، iGeneration و Net نسل یک جایگزین سریعتر و سرگرم کننده تر دارند. از آنجا که ما با تکنولوژی رشد کردیم ، یک مزیت رقابتی برای ساخت مارک هایی داریم که به بازاریابی دیجیتال و فناوری اعتماد کنند.

این که آیا می خواهید Snapchat بعدی ایجاد کنید ، یک آژانس بازاریابی راه اندازی کنید یا یا یک تأثیرگذار در اینستاگرام شوید ، وقت آن است که جلوی زندگی دیگران را در رسانه های اجتماعی متوقف کنید و کار خود را شروع کنید

. فشار کار را شروع کنید.

اگر بیشتر شغل 9-5 داشته باشید ، بیشتر افراد چقدر زمان در خارج از کار را دست کم می گیرند. اگر در شغلی کار می کنید که دوست ندارید و می خواهید رئیس خود باشید ، از شکایت درباره شغل وحشتناک فعلی خود دست بکشید و دست به کار شوید. بعد از کار یک فنجان قهوه بگیرید و از ساعت 6 بعد از ظهر تا 2 بعد از ظهر شروع به کار کنید.

 

اگر هنرمند هستید ، فیلم های YouTube را درباره جزئیات پشت پرده نقاشی خود ارسال کنید. یک فروشگاه تجارت الکترونیکی در Shopify باز کنید. محصولات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید. همه این موارد را می توان در حین رشد شغل خود به عنوان یک فشار جانبی انجام داد. مهمتر از همه ، شما هنوز در حال جمع آوری وجه چک از شخص دیگری هستید.

 

2. جلوی بو زدن را بگیرید.

اگر واقعاً اشتیاق به کارآفرینی دارید ، به سرعت خواهید فهمید که آخر هفته ها پربارترین زمان برای انجام کار است. شما به معنای واقعی کلمه می توانید 20 ساعت کار را در آخر هفته بگذارید تا برند خود را رشد دهید.

 

اگر جمعه و شنبه شب به کافه ها بروید این اتفاق نمی افتد. اول از همه ، شما قصد دارید حساب بانکی خود را از خرید عکس برای همه رفقای خود تخلیه کنید. ثانیاً ، هنگامی که آویزان شدید ، نمی خواهید تولید کننده باشید.

 

تعطیلات آخر هفته را ساعت 6:30 بامداد تنظیم کنید. یک روز کامل کار کنید. هیچ تاسف نخواهید دید که هنگام 30 سالگی یک شب یا دو شب را از دست بدهید ، و یک تجارت میلیونی داشته باشید.

 

 

3. زود بیدار شوید.

توماس جفرسون یک بار گفت ، "خورشید در 50 سال من را در رختخواب قرار نداده است." تیم کوک ، مدیر عامل شرکت اپل به دلیل بیدار شدن زود هنگام و ارسال ایمیل از شرکت ها در ساعت 4:30 صبح شناخته شده است. جوانترین مدیرعامل NBA ، برت یورمارک ، در ساعت 3:30 صبح برای رسیدن به اداره ساعت 4:30 از خواب بلند می شود.

 

هنگام کار ، پرنده اولیه کرم را صید می کند. شما در واقع می توانید به جای دفاع ، بازی را خلاف کنید و این به شما امکان می دهد تا روی رشد و پیشرفت کار خود کار کنید.

 

حتماً ساعت زنگ دار خود را در طرف مقابل اتاق قرار دهید که این امر شما را مجبور خواهد کرد که از رختخواب خارج شوید و به دکمه تعویق نیفتید. 50 بار فشار را در مدت 5 دقیقه از چرخش ساعت زنگ دار خود انجام دهید تا واقعاً خود را از خواب بیدار کنید. اگر برای بیدار شدن زودهنگام به انگیزه اضافی نیاز دارید ، قبل از 5 صبح در اینستاگرام دنبال کنید.

 

4- مارک شخصی خود را بسازید.

این ذهن من را به ذهنم خطور می کند که مردم چه مدت در رسانه های اجتماعی می گذرانند و خودشان را تبلیغ می کنند اما هنوز وب سایتی در اختیارشان نیست که اطلاعات بیشتری را در اختیار مردم قرار دهد یا مکانی که افراد بتوانند با آنها در تماس باشند.

 

همه باید ببینند نام و نام خانوادگی آنها برای خرید در GoDaddy در دسترس است یا خیر. اگر نام مشترک دارید ، نام میانی و کاردستی خود را به عنوان بخشی از URL وارد کنید (به عنوان مثال: SarahSmithNYCArtist.com). دفعه بعد که به یک جلسه کاری می روید ، شگفت زده خواهید شد که افراد تحت تأثیر چه چیزی تحت تأثیر وب سایت حرفه ای شما قرار خواهند گرفت.

5. با مشارکت مطالب ، به یک متخصص تبدیل شوید.

علاوه بر داشتن یک آژانس توسعه و بازاریابی و توسعه برنامه ، من همچنین شریک وب سایت تجارت الکترونیک ecommerce هستم که محصولات قدرت پوستی را به فروش می رسانم. ما دائما در تلاش هستیم تا اشاره های رسانه ای را از Glamour ، Bustle و Teen Vogue به دست آوریم. آیا می دانید من چه چیزی را کشف کردم؟ یک تن از نویسندگان در این سایت های معتبر ملی دانشجویان کالج هستند!

 

اگر عاشق ورزش هستید ، به سایت هایی مانند YardBarker مراجعه کنید تا مشارکت کنید. اگر عاشق مد هستید ، چه چیزی شما را برای نوشتن برای Teen Vogue باز می دارد؟ این امر باعث تقویت برند شخصی شما ، ایجاد اعتبار و ارائه فرصتهای جدیدی می شود که هرگز تصور نمی کردید.

دسته :
برچست ها :
نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :        
متن دیدگاه :

تمامی حقوق برای نویسنده محفوظ میباشد